Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Αρχές Ιούλη

Τώρα που ‘χεις καταφέρει ότι γράφω να σε αφορά
ας γυρίζει όλος ο κόσμος ανάποδα,
εμείς στην δύνη του διπλού μας κρεβατιού
που μας καταπίνει τις Κυριακές τα μεσημέρια 
μετά την δουλειά του Σαββατόβραδου,
ώσπου με το που ξεπροβάλει 
να μας φτύσει η καινούρια νύχτα στην Καλλάρη.
Εγώ πίσω από την μπάρα να φτιάχνω ποτά
κι εσύ να περνάς και να μου χαμογελάς 
λες και μονάχα οι δυο μας είμαστε στη γη απάνω.
Μου ‘λειψες αυτές τις μέρες που ‘μουν στο κύμα δίπλα
Εσύ ήθελα να μου έγλυφες τα πόδια 
αντί για την αρμύρα και τα αμμοχάλικα.
Θα ‘ταν ιδανικό,μάλλον,να αντάλλαζα τα καλοκαίρια μου 
για ακόμα λίγους χειμώνες μαζί σου.
Να βολτάρουμε,να μεθάμε,να μαστουριάζουμε παρέα.
Και ζήσανε αυτοί καλά
κι εμείς όπου θε ας μας βγάλει μωρό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου