Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

αναγκαστική τελεία.

Θλίψη
εσωτερική σήψη
ανία,μπουμπουνητά,πλήξη
η παράνοια ας κάτσει να βρει ημερομηνία να λήξει 
άνθρωποι που νωρίς φύγανε και μου χουν λείψει
αναρωτιέμαι αυτός ο κύκλος που θα καταλήξει
αυτό το αστείο το κακόγουστο έχει παρακρατήσει
και αδυνατώ να κάτσω χάμω,έχω παραλύσει
η απώλεια έχει το μυαλό μου καταλύσει
η βροχή δε λέει τις πληγές να καθαρίσει
θέλω στο σπίτι μέσα να μπει,να με λυτρώσει
να με πλημμυρίσει 
όταν τα καλοκαίρια ζέχνουν θάνατο
πως κάποιος να μην λαλήσει;
θέλω η τύχη μου να με παρατήσει
να βρω κάποιον,κάτι να με κρατήσει
να πάρω εκδίκηση από θεό και φύση
πριν η βροχή να σταματήσει
τα δάκρυά μου γεύση πικρή μου έχουν αφήσει
σιωπή και αέρας κοπανάνε πόρτες
κι αυτές για πάντα έχουν κλείσει.

έχουν περάσει έξι μέρες και η λαλιά σου μου χει λείψει
καλά να σαι εκεί που είσαι,κάποια στιγμή θα βρω τη λύση.


https://www.youtube.com/watch?v=ALTEicyhm54&feature=share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου