Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

μπάι.

Μπουμ!
Νεκρές πεταλούδες φτερουγάνε σε αδειανά στομάχια
μπουμπουνίζοντας την απελευθέρωσή τους
από τα δεσμά των ερωτικών κλισέ.
Σερβιτόρες που δεν καπνίζουν
αδειάζουν τα τασάκια σας απόψε
χαμογελώντας συγκαταβατικά.
Τα λόγια και οι υποσχέσεις έρπονται
πλάι στις σάρκες των εξίμιση προ μεσημβρίας,
την ώρα που πέφτει ένα χαλαρό σκούπισμα
δακρύων,ιδανικών και πατώματος.
Η κληρωτίδα έκανε το παιχνίδι της
και η κλειτορίδα μου επέλεξε εσένα απόψε.
Χειραφετημένο όργανο ηδονής.
Θα σου κλήρωνε και την καρδιά μου
αλλά την κέρδισε πάλι το καμπάρι
και δεν είμαι για περιττά έξοδα εξάλλου.
Ας αυτοσερβιριστώ
το αγαπημένο τελευταίο μου ποτό
λόγω πλήρους αποδοχής
του γυρισμού στο σπίτι μου άνευ συνοδείας
και παιξίματος σελφ σέρβις.
Έτσι λοιπόν αυτοσερβιριστείτε κι εσείς
από τα σοβαρά χέρια του σοβαρού μας μπάρμαν,
πληρώστε επιτόπου το επικείμενο λάθος σας
και αποχωριστείτε αυτοπεποίθηση
και αυριανό δημιουργικό χρόνο.
Εγώ πάω να βρω τον προφανή λόγο
που ο χαμένος μου χρόνος 
ούτε και σήμερα
θα ικανοποιήσει την πολύχρονη απουσία του,
κερδίζοντας ένσημα,μπουρμπουάρ και μεροκάματα.
Μάγκες,αράχτε.
Την έχω ήδη κάνει.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου