Δεν ξέρω αν είμαι ένα χάλι
το σίγουρο είναι πως έχω το ταλέντο που απαιτείται
για να τα κάνω όλα χάλια.
Το πιο σίγουρο ακόμα
είναι πως μέσα στο χάλι μου συνήθισα
και το να ζω μέσα σ αυτό μου φαίνεται λογικό.
Οι άνθρωποι,όλοι οι άνθρωποι,
έχουν την ιδιότητα να καταστρέφουν οτιδήποτε αγγίζουν.
Έτσι άκουσα κάποτε.
Κι εσύ άγγιξες εμένα και μάντεψε!
Μ’ έκαμες ένα χάλι
γιατί έκαμα το λάθος να το παίξω χαλί,
απάνω μου να πατάς και να με ποδοπατάς
κάθε φορά που την πόρτα μου διαβαίνεις.
Δεν κρατάς λουλούδια,δεν κρατάς γλυκά.
Γλυκόπικρες κουβέντες μονάχα και ψευδείς υποσχέσεις
για κάτι που δε θα ‘ρχότανε έτσι κ αλλιώς.
Εγώ με όρους,που λες, δεν έμαθα να ζω
και που 'γινα χαλί
για τις λάσπες που κουβαλάν τα παπούτσια σου
εν τέλει χάρισμα σου.
Το διασκέδασα μωρέ λιγάκι.
Μόνο που τώρα δύσκολα θα αφήσω
άλλα παπούτσια να με ποδοπατήσουν.
Κι όποιος την πόρτα μου περάσει ξανά
θα φροντίσω να την περάσει ξυπόλυτος.
Γιατί αυτό το αστείο παραπήγε
και το χαλί αυτό έγινε ένα χάλι.


υ.γ. Σκατά στον έρωτα με όρους.