Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

τέλεια και σήμερα.

Γνωστή η παγίδα του τέλειου:
Θέλω τα τέλεια βυζιά,τα τέλεια μαλλιά 
και τα τέλεια μυαλά,την τέλεια γαλλική μύτη,
τα τέλεια ρούχα που θα αντικατοπτρίζουν
την τέλεια προσωπικότητα μου.
Θέλω το τέλειο σώμα για να χωρούν μέσα του
όλες οι τέλειες ανασφάλειες που δημιουργεί η αναμφισβήτητα
τέλεια κοινωνία.
Τέλεια κοινωνία!
Με τον τέλεια υποταγμένο στρατό από μικροαστούς 
που ζουν στην γυάλα της <<ελευθερίας>> τους.
Θέλω να μάθω τέλειους χορούς που μονάχα
οι σχολές χορού μπορούν να διδάξουν.
Φυσικά και δεν θέλω να αφεθώ στην μουσική!
Πόσο κατακριτέο θα ήταν να παραστρατήσει κανείς μέσα σε ένα πλήθος
που γνωρίζει όλα τα βήματα και τα εκτελεί όπως πρέπει;

Θέλω να παντρευτώ τον κύριο τέλειο με τα πολλά λεφτά,
όπως μου είπε η μητέρα να κάνω,
να έχουμε τους τέλειους φίλους,για τους οποίους δεν νοιαζόμαστε
και να στεναχωριέμαι πιο πολύ 
όταν πάθει κάτι το -χωρίς λόγο- πανάκριβο αμάξι 
παρά όταν δεν είναι καλά οι φίλοι μας.
Έτσι λοιπόν θα κάνω τα τέλεια ψώνια μου τα πρωινά
κι ύστερα θα γυρνάω στην τέλεια δυσλειτουργική οικογένεια μου.
Ο σύζυγος με τα χρόνια θα γίνει βίαιος απέναντί μου
αλλά σιγά μωρέ,άντρας είναι.
Τα τέλεια παιδιά μου θα μεγαλώσουν κ αυτά
σύμφωνα με τα πρότυπα της τέλειας κοινωνίας
και θα στέκονται ώρες αποχαυνωμένα μπροστά σε οθόνες
δίχως να γνωριζόμαστε πραγματικά.
Η ρουτίνα μου θα κυλά τέλεια και με την απόλυτη αρμονία.
Η τέλεια ζωή.Το τέλειο σπίτι.Τα τέλεια κουτσομπολιά.
Δεν θέλω να ξεφύγω ποτέ από την καθημερινή μου τελειότητα!
Τελεία.
Τρέφω μια αποστροφή προς το τέλειο.
Με τρομάζει περισσότερο κι απ’ το σκοτάδι.
Θέλω να φτύσω την τέλεια μάσκα του τέλειου
και να σπείρω τον τρόμο σπάζοντάς την.
Δεν αποζητώ αυτό το είδος της τελειότητας 
και δεν θέλω να τα βρω μαζί της.
Μα τι λέω η τρέλη,πρέπει να προσαρμοστώ!
Οτιδήποτε δεν συμβαδίζει με εκείνη φροντίζει να το κάνει πέρα
πείθοντας τους τέλειους κενούς ανθρώπους 
να το περιθωριοποιήσουν
αφού δεν υποτάσσεται σ’ αυτήν την αρρωστημένα τέλεια κοινωνία.
Αρρωστημένα μυαλά άρρωστων ανθρώπων 
που ξέχασαν να ζουν,να σκέφτονται,να ερωτεύονται,
να κάνουν λάθη,να αγωνίζονται.
Τρόμος πίσω από τέλεια χαμόγελα και τέλεια φτιαγμένα δόντια.
Τίποτα δεν επιτρέπεται να παρεκλίνει.
Η συνταγή για να κυλούν όλα τέλεια!
Τέλειο;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου