Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

ΕΡΡΟΡ!

Μάζα με κουλτούρα μαγική,μαζική
οθόνες μαζικής παραγωγής διατίθενται
προς μαζική κατανάλωση και πάρτυ κάνουν
τα μέσα μαζικής εξημέρωσης 
την μάζα ξεγελάσαμε και σήμερα.
Ω θεέ τι ευφορία,τι χαρά.
Μαζική μεταφορά σε μαζικά αστικά νεκροταφεία
ανδρείκελα βηματίζουν προς το μέρος μου,τι θέλουν
μάζες κινούνται ,τα χέρια δίνουνε
στόματα ανοίγουνε και μάτια κλείνουνε
παραπατούν,το βήμα χάνουν
επόμενη στάση κενό.
Κλείνονται μέσα σε τοίχους,κλουβιά για τη μάζα
παλεύουν τον ήχο και τώρα κουράζονται
τα γάντια θα βγούνε ,ζητάνε νερό
Που είναι ; οι πηγές μας στερέψαν
σε αυτόν τον πλανήτη, για αυτό 
δέστε τα πόδια και έξω από εδώ.
ΤΙ ΚΑΝΩ!
Είμαι μάζα ,με διώχνω
κλωτσάω το είδωλο μου 
με σπρώχνω στο στόμα του τέρατος να γιατρευτώ.
Περνάει η μέρα ,με φτύνω στο φρεάτιο
δίνω το χέρι ,μετάνιωσα
μετά ένιωσα 
βοηθάω τη μάζα να ανέβει και εκείνη
αποκρίνεται με κλωτσιά στο καλάμι
μάνα μην κλαις,ίσως να έφταιξα εγώ.
Η μάζα θα μένει για πάντα η ίδια 
το μίσος τρώει σπλάχνα ξανά και ξανά
το άσπρο φουστάνι θα σκίζω με λύσσα
μέχρι την άκρη στο νήμα να βρω
τα πόδια της θα ναι αγνά και παρθένα
το αίμα κυλάει 
στο έδαφος πια.
Μοιραίο το λάθος μου,η μάζα κοιτάει
ξεφύσημα αδιάφορο
όσο οι μέρες περνούν αντί να τελειώνουν
πάλι τα ίδια
ξανά προς τη δόξα τραβά.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου