Ξυπνάω ανοίγω ψυγείο,τίποτα.Μέσα κενό.
Πριν τον ύπνο στο μπάνιο τέλειωσαν τα σαπουνικά.
Ίσως και να μου λείπουν πολλά στην τελική.
Πιάνω χαρτί στυλό για σκέφτομαικαιγράφω
ψωμί για τοστ,τυρί,μπισκότα,σοκολάτα,μαλακτικό,
αυγά,οδοντόκρεμα,σαμπουάν,σερβιέτες,
μπανάνες,ντομάτες,προφυλαχτικά και μια χλωρίνη.Ω τσάι,και τσάι.
Από τα ράφια μου λείπει κ λίγος καφές
μα χρειάζεται μονάχα όταν ξυπνάς εσύ εδώ.
Ο καθένας με τις συνήθειες του βλέπεις.
Θα θελα πολύ να τον προσθέσω στη λίστα μου μα φοβάμαι πως μετά
θα συνηθίσουμε ο ένας τον άλλον
κι εξάλλου τα βράδια που έχω ρεπό δεν με επισκέπτεσαι
για να ξυπνήσεις μαζί μου να σου φτιάξω πρωινό.
Δεν είναι καιρός για νέες προσθήκες σε στάνταρ λίστες,κατανοώ.
Κλειδιά,κινητό,πορτοφόλι,μυαλό όλα εδώ.
Πάω σουπερμάρκετ,ύστερα φαΐ,διάβασμα και δουλειά.
Πάλι ασήκωτος θα ναι ο δίσκος αν δεν φανείς.
Και το μεσημέρι σαν σηκωθώ θα βράσω νερό για μια μόνο κούπα
τσάι φρούτα του δάσους με μπόλικη ξενέρα.