Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Μάτχια κομμάτχια

Το πιο όμορφο θέαμα που χω δει
σ’ ολάκερη την ζωή μου μέχρι σήμερα
είσαι εσύ.
Ιδρωμένος στο παράθυρό μου να στέκεις
με μισάνοιχτο το πατζούρι
και τον ήλιο να σου χαιδεύει γλυκά το πρόσωπο
καπνίζοντας το μπαφάκι σου
να παρατηρείς με τόσο ρομαντισμό
τα παππούδια στην απέναντι πολυκατοικία
να ξεκινούν την μέρα τους
γνωρίζοντας πως εμείς σε λίγο
θα κουλουριαστούμε αγκαλιά
παρά την ζέστα που έχει τέτοιες ώρες.
Ασύλληπτη χαρά μου δώσαν τα δυο σου μάτια
κι ας μην καταλάβω ποτέ τι χρώμα είναι.
Μου ζεστάναν την ψυχή,31 Ιούλη πρωινό
να ζει κανείς την απόλυτη ευφορία
μέγιστη ειρωνία.
Τελειώνει ο μήνας με πανσέληνο απόψε
και θέλω να σε φιλήσω στις 12 του ρολογιού
μιας και έχουμε μια μίνι επέτειο.
Οι μικρές παρενθέσεις στη ζωή μας εξάλλου 
δεν χωρούν πολλά νταβαντούρια.
Ελπίζω που λες απόψε
να σεληνιαστούμε σωστά
και να μας βρει πάλι μαζί το πρωί.
Τι υπέροχη λανθάνουσα ευτυχία
ξεκίνησε σ εκείνο το μπαρ εκείνη τη νύχτα
μέχρι που έφτασα εδώ
να παρακαλάω το φεγγάρι
να σε φέρει κοντά μου απόψε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου