Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Λιγούρες

Αν σε βγάλει ο δρόμος σου 
κάπου εκεί κοντά στο σπίτι μου
ύστερα απ’ την καθιερωμένη νυχτερινή σου βόλτα
θυμήσου να μου φέρεις
λίγη,από την ακόμη λιγότερη, 
αξιοπρέπεια που ξέχασα στο κομοδίνο σου χθες.
Την παράτησα δίπλα στο κινητό μου
και την άφησα να σέρνεται 
στα σεντόνια σου για μέρες
ώσπου να την πάρεις χαμπάρι
και να την επιστρέψεις.
Να βρω κι εγώ με την σειρά μου 
όλα αυτά που μου πήρες.
Και το μυαλό μου μέσα σ’ αυτά.
Α και που ‘σαι γάτε,
φέρε μου μια σοκολάτα από το περίπτερο
όπως θα ‘ρχεσαι
γιατί πάλι έχω βραδινές λιγούρες
κι έτσι κι αλλιώς έχω ανάγκη
να γλυκαθώ από κάτι.
Ερχόμενη από τη δουλειά
ξεχάστηκα και δεν πήρα.
Μην αργήσεις όμως γιατί άμα πάει πιο αργά
άντε να βρεις περίπτερο.
Και που ξέρεις,
μπορεί να χαθείς στην αναζήτηση
κι άντε εγώ μετά
να ξαναβρώ την γλύκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου