Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

παρτ ήρθα,είδα κι έχασα.

Άλλη μία άλλη μία
ταχυκαρδίες είχα πάλι και
ξυπνάω με τον ήλιο
να ποτίσω την ελπίδα μου και
δεν κατάφερα να κοιμηθώ πάλι και
η Σελήνη σιγά σιγά γεμίζει
προμηνύει την χασούρα μου.
Άλλα χνώτα με ζέσταναν 
τους ώμους μου σκεπάσαν
τα έκρυψα,τα έθαψα
τρέχω και δεν με χάσαν
Χάνω και με χάνω με
άσσο νόμιζα έπαιζα στο μανίκι
πόνταρα και μ έδιωξαν
με κλωτσιές από τη λέσχη
Δεν πρόλαβα να σου πω μια λέξη
μα βλέπεις όλη αυτή η έλξη
δεν είναι κάτι που είχα επιλέξει
Παίζω τα ρέστα μου 
με γκίνια μπαίνω στην παρτίδα
απέναντι μου σε είδα 
και σε προσπέρασα.
Δεν είναι ότι όλο αυτό ποτέ το ξεπέρασα
μα πρέπει να πάω πάσο
δεν με παίρνει άλλες παρτίδες να χάσω
δεν θα μου μείνουν λεφτά για το νοίκι
δεν θα σου λεγα όχι σ ένα ταξίδι
αλλά ρε φίλε εσύ βαριέσαι και τη βόλτα.
Τώρα που ξεγυμνώθηκα
έχω ξεμείνει από κόλπα
και είναι εννιά και πέντε και 
πρέπει να πάω για δουλειά και
να χαμογελάω όλο σε κάποιον ηλίθιο και
όχι σε σένα
τον ανίδεο.
Μη με παρεξηγείς
αλλά πρέπει να φύγω.
Πάλι άργησα,
πάλι δεν καταλαβαίνεις.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου