Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

Αποκαΐδια



Λυσσάω για ένα τσιγάρο τώρα
στα δάχτυλα μου ανάμεσα
να ξεφυσάω την θύμησή σου
να μην με σπάει κομμάτια στα δύο
να με καίει,κι εγώ,εκεί
''Δωσ'μου λίγη φωτιά ακόμα να μη σβήσω''.


Πόσο θα 'θελα να μην έψαχνα καπνό
να μην έκανα το σπίτι ανάστα ο κύριος
ο βήχας μου να υποχωρούσε
να ΄παιρνε την κάψα μου το σιρόπι
να φορούσα τα καλά μου για να πεις
''Αφού το 'ξερες πως θα 'φευγα σαν κλέφτης''.


''Ναι,αλλά το κάψιμο πονά,αφήνει σημάδι
και το δέρμα μου για λίγο που ερωτεύτηκες
δεν επουλώνεται απ' το άρωμα και την υφή σου.''



 ____________________________________________


Μπορεί να μην μπορώ να καπνίσω
αλλά τουλάχιστον κάτι θα πιώ
να παν' οι χασούρες κάτω
ο Θυμός,
που πάντα κρατά όσο δεν χρειάζεται,
λίγο μετά το ξέσπασμα
παρέα με την ανασφάλεια
τραμπάλα με την οργή
 η θλίψη γίνεται δάκρυα
συγκαταβατικά χαμόγελα
ανταλλαγή αδιάφορων πληροφοριών

και σιγοψιθυρίζω κάτι από Βιτάλη κάθε που ξυπνάω
ώσπου να αναφωνήσω
'' Όλα τέλεια ''
χορεύοντας γυμνή στα αποκαΐδια.

___________







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου