Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Σημειώσεις και χαρτάκια των τρεις,τέσσερις πήγε.


___________________________

Θα 'θελα να αλλάξει η εποχή
να φτάσει εκείνη που τα μαλλιά μου
θα ανεμίζουν έξω απ' το παράθυρο του αμαξιού
την ώρα που κινάμε για την θάλασσα
αρχές ενός άλλου Ιούνη
να σου κρατώ το χέρι
και η αγάπη μας να πλημμυρίζει την Εγνατία.
Έλα όμως που προσγειώνομαι στο σαλόνι μου και με ρωτώ


αν έχεις τείχη,διαβαίνεις;

____________________________




Χθες.
Χθες κάπου με ξέχασα, 
προσωρινά.
Έκλαψα,σπάραξα μα συγκρατήθηκα
προσωρινά.
Μέχρι που η έκρηξη
τα πήρε όλα παραμάζωμα.


____________________________




Τσαλάκωσα πολλά χαρτάκια
για να μην καταλήξω μαζί σου απόψε.

____________________________



Δεν την αξίζεις την αγάπη μου
τα τηλέφωνα μέσα στη νύχτα
τα καρδιοχτύπια και τις αυπνίες μου
κι αφού δεν με ήθελες στις χαρές μου
τώρα λούζεσαι τις λύπες και την πίκρα μου.


____________________________




Ο μονόπλευρος έρωτας
μπορεί να 'ναι άνισος σαν συνθήκη
μα γαμιέται πολύ καλά ώρες ώρες.

____________________________



Πω ρε πούστη μου,
πάλι ξέχασα την αξιοπρέπεια μου στα σεντόνια σου.


____________________________


Ο λόγος που φεύγω για σεζόν
τελικά
το ότι δεν θέλω να κοιμάμαι σ' άλλο κρεβάτι 
πέρα απ' το δικό σου.

____________________________



Τόσα τραγούδια και ποιήματα
που δεν ξέρω τι να σου πρωτοαφιερώσω.


____________________________


Απάνω που θα σου λεγα όλα τα γνωστά κλισέ
χάρηκαπουσεείδαμουχειςλείψειρεγαμώτο
μ'έβγαλες απ' τη δύσκολη θέση
και μ' έκανες ξανά να αναρωτιέμαι
μα καλά
πόση άγνοια κινδύνου κουβαλά ένας άνθρωπος;

______________________


-Είμαι λάθος;
-Όπως πάντα, ποτέ.
Και η συγκαταβατική πλευρά του έρωτα
τσούγκρησε το ποτήρι της με τους
''όποιος δεν πονάει,καλά να πάθει''.

______________________


Ξέρεις τι έκανα σήμερα που έφυγες με άλλη;
Ήπια άλλο λίγο.
Τσιν-τσιν μωρό μου.
Τα λέμε από Σεπτέμβρη,
που θα ξεχάσουμε
και θα ξεχαστούμε.

_____







_________________________________________________________

(συμβαίνουν και αυτά)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου